Bestyrelsen

Bestyrelsen vælges af generalforsamlingen og består af 3-5 medlemmer. Den samlede bestyrelse skal altid bestå af et ulige antal medlemmer. Bestyrelsen vælges for 1 år ad gangen. Medlemmer af bestyrelsen udtræder ved salg af den ejendom, som det pågældende bestyrelsesmedlem repræsenterer. Desuden vælges efter behov 1-2 suppleanter. Suppleanterne afgår hvert år.

Genvalg kan finde sted.

Bestyrelsen konstituerer sig selv med formand, næstformand, kasserer og evt. sekretær.

Den valgte bestyrelse består pt. af:

Formand: Birgitte Bogner, Ceres Panorama

Bestyrelsesmedlem: Ole Juhl, P/S PKAE

Bestyrelsesmedlem: Kasper Kristensen, E/F Ceres Park C&D

Bestyrelsesmedlem: Frank Isidor, E/F Ceres Park A&B

Bestyrelsesmedlem: Susanne Agerbæk, VIA


Administrator for Grundejerforeningen Ceres Grunden er Laros Ejendomsadministration A/S.

Kontaktoplysninger til bestyrelse

April, 2024 Kalender

Man
Tir
Ons
Tor
Fre
Lør
Søn
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05

Offentlige dokumenter

Vedtægter (1)
Referater generalforsamling m.v. (9)
Andet (8)
Budgetter (7)
Årsrapporter (8)

Marker kategori for at se de enkelte dokumenter.
Gå til dokumentarkiv